Una dintre cele mai mari provocari pentru afacerile aflate la inceput de drum consta in atragerea clientilor. Un blog poate fi un instrument util pentru indeplinirea unui astfel de obiectiv, deoarece articolele calitative atrag atentia si ajung in topul rezultatelor in motoarele de cautare. Totusi, pentru a putea obtine rezultate, este nevoie sa-ti creezi o strategie prin care sa postezi frecvent pe serverul de gazduire domeniu. Iata ce trebuie sa stii despre asta!
De ce ai nevoie de un plan pentru postarea continutului?
Chiar daca la inceput vei fi motivat sa scrii articole, dupa o anumita perioada de timp lucrurile se pot schimba. Pe de alta parte, o rutina nu necesita vointa. Aceasta implica obiceiuri, pe care le vei efectua automat, indiferent de modul in care te simti. Prin crearea de continut in zile specifice iti vei invata vizitatori cand sa intre pentru a fi la curent cu noutatile, poti planui afacerea ta in avans si te mentii organizat. In plus, iti vei crea un sistem prin care sa faci totul mai rapid.
Ce trebuie sa stii despre postarile zilnice?
Te gandesti la faptul ca vei atrage o audienta masiva postand zilnic pe serverul de gazduire domeniu? Aceasta strategie nu doar ca necesita foarte multa munca, insa nu produce rezultate in toate situatiile. Un ziar are nevoie de subiecte de actualitate intotdeauna, deoarece acopera o gama larga de topicuri. Asta nu inseamna insa ca un blog pentru o companie functioneaza la fel. Nu doar ca nu vei rezista in acest mod pe termen lung, dar s-ar putea sa fie nevoie sa angajezi autori multipli. Acest lucru atrage costuri suplimentare si poate reprezenta o pierdere de timp daca nu te ocupi de alte aspecte ale afacerii ca sa obtii clienti.
Cele mai citite articole
Cat de des sa postezi?
Chiar daca nu trebuie sa postezi zilnic, asta nu inseamna ca vei fi apreciat daca scrii un articol la cateva luni. In schimb, cel mai bine ar fi sa ai o structura pentru a publica content nou de 2-3 ori pe saptamana. In felul acesta, dispui de suficient timp pentru a cauta informatii despre subiectele acoperite si poti adauga studii de caz si alte date care te vor ajuta sa iesi in evidenta. Oamenii vor observa faptul ca publici in acest mod pe serverul de gazduire domeniu si nu se vor plange de calitatea continutului. Daca nu crezi ca dispui de suficient timp nici pentru asta, atunci poti incepe cu un singur articol pe saptamana.
Apoi, pe masura ce blogul tau creste, te poti gandi sa faci asta de 2-3 ori. Scrie articole mai lungi, deoarece cele populare au adesea peste 2,000 de cuvinte. Creeaza o lista de cuvinte cheie relevante si utilizeaza-le pe toate inainte de a merge mai departe. Nu uita faptul ca publicarea nu garanteaza vizite. Pentru a mari numarul de sesiuni, aplica o strategie de link building si investeste in reclame. Pe langa crearea continutului, promovarea este un aspect la fel de important.
Cum poti avea un blog rapid?
Daca iti doresti sa ai un blog care se incarca rapid, este necesar sa achizitionezi un plan de hosting de calitate. Pachetele de gazduire domeniu de la un furnizor stabil pe piata vin la pachet cu stocare SSD, certificat SSL si trafic necontorizat! Aceste resurse sunt suficiente pentru a putea trece rapid prin etapa de scalare si pentru a obtine rezultatele dorite.