Elemente esenţiale utilizate în SEO

Digital Metrics este o firmă de SEO care oferă cele mai bune servicii de pe această nişă. Compania şi-a luat numele de la cele mai importante date folosite în SEO şi în marketingul online. Încă de la apariţie, Digital Metrics a ajutat numeroase site-uri din domenii diferite să îşi vândă produsele.

Ce înseamnă Digital Metrics în domeniul marketingului online

Digital Metrics, denumit adesea indicator cheie de performanță, reprezintă valori utilizate în mod obișnuit de specialiștii în marketing pentru a măsura și urmări performanța campaniilor lor. Aceste valori cuantificabile ajută la stabilirea așteptărilor și la a vedea dacă eforturile lor au un impact pozitiv. Având în vedere cantitatea de instrumente, canale și tehnici pe care marketerii le folosesc pentru a-și promova marca, produsele și serviciile, identificarea valorilor pe care trebuie urmărite, este esențială pentru determinarea obiectivelor. 

Digital Metrics oferă o idee bună legată de reach-ul vizitatorilor de pe site. Ca atare, poate ajuta  la a vedea unde se pot îmbunătăți anumite lucruri, cum ar fi navigarea slabă și calitatea conținutului. De exemplu, cine deţine un site de comerț electronic constata că utilizatorii petrec mult timp pe paginile produselor acestuia, dar au rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături, s-ar putea ca procesul de plată să fie complicat sau să nu existe suficiente opțiuni de plată.

Este, de asemenea, important de reţinut că vizitatorii de pe desktop petrec mai mult timp explorând un site web decât utilizatorii de dispozitive mobile, întrucât cei de pe dispozitive mobile trebuie adesea să găsească rapid ceea ce au nevoie, spre deosebire de utilizatorii de desktop care sunt mai aprofundate în căutările lor.

Rata de respingere este procentul de vizitatori care părăsesc site-ul web aproape imediat după ce au ajuns acolo. Aceasta se referă la utilizatorii care accesează site-ul web, dar nu se implică deloc, fără a face click pe linkuri și pleacă la scurt timp. Evident, cu cât un vizitator petrece mai puțin pe site, cu atât sunt mai puține șanse de a se converti în cumpărător. Dar asta nu este tot, o rată ridicată de respingere poate afecta, de asemenea, clasamentul SEO, ceea ce îl face un lucru pe care trebuie urmărit cu atenţie.

Datele sunt foarte disponibile în prezent, însă nu toate sunt uşor de înţeles. Dar dacă există întotdeauna o înțelegere clară a obiectivelor, rezultatul va fi dobândirea cunoștințelor necesare urmăririi valorilor care au legături strânse cu scopurile propuse. În funcţie de datele obţinute, o firmă poate determina cât de departe se află de scopul sau şi de toate obiectivele stabilite, astfel încât să obţină cele mai bune rezultate.

Ca o notă finală, este important faptul că fiecare dintre aceste valori descrise mai sus este un bun indicator al succesului. Cheia aici este folosirea datelor extrase din aceste valori, oferind posibilitatea de a identifica componentele de marketing digital care funcționează și care nu, permițând îmbunătăţirea și stabilirea unei campanii de marketing digital mai bună și mai profitabilă.  Cu ajutorul datelor se face atât SEO cât şi o campanie de marketing online cât mai extinsă.

Articol mai vechi

Credit fulger aprobat online pentru camera copilului

Urmatorul Articol

Importanța optimizării SEO pentru îndeplinirea cu succes a obiectivelor în mediul online

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *