O nouă abordare pentru afacerile vechi – programul Microsoft Dynamics 365

Aplicaţiile inteligente sunt necesare oricărei afaceri mai noi sau mai vechi pentru că aduc în acelaşi loc date, angajaţi şi procese şi permit administrarea facilă a afacerilor şi fidelizarea clienţilor, iar Microsoft Dynamics 365 este una din acele aplicaţii fără de care succesul afacerilor în mediul online este discutabil.

Concret aceasta aplicaţie face parte din noua generaţie de aplicaţii inteligente de afaceri care permite organizaţiilor să se transforme în mod pozitiv şi să crească, având laolaltă capacităţile şi performanţele ERP şi CRM prin furnizarea de noi aplicaţii proiectate pentru a funcţiona perfect împreună.

Avantajele programului Microsoft Dynamics 365 implementat în cadrul companiei

Programul Dynamics 365 implementat în cadrul oricărei companii aduce următoarele beneficii şi avantaje:

·  creează experienţe personalizate pentru interacţiunile cu clienţii şi ajuta la fidelizarea acestora;

·  oferă suport angajaţilor, astfel încât să lucreze în condiţii mai bune;

·  permite optimizarea operaţiunilor în cadrul unei companii, graţie proceselor inteligente şi orientării predictive;

·  ajută la inovarea modelului de business, la automatizarea proceselor şi la înlocuirea reactivităţii cu proactivitatea;

·  posibilitatea integrării cu pachetul Office 365 şi o mai bună coordonare între diferite tipuri de dispozitive.

Aplicaţia Dynamics 365 generează cele mai bune rezultate pentru reprezentanţii companiilor

Suita de aplicaţii Dynamics 365 este cea mai nouă din oferta business, depăşind barierele între departamente şi reprezentând o soluţie complet integrată, bazându-se pe date şi pe funcţionalităţi AI şi oferind reprezentanţilor afacerilor posibilitatea de a-şi cunoaşte mai bine businessul. Soluţia Dynamics 365 este proiectată pentru mediul cloud, cu avantaje importante cu precădere în departamentele de:

·  vânzări/ sales – deoarece ajuta la automatizarea forţei de vânzări şi la o mai bună înţelegere a nevoilor clienţilor şi fidelizării acestora;

·  servicii clienţi / customer service – având un rol important în îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii oferindu-le o experienţă unică, unitară şi servicii complete în cadrul fiecărui canal;

·  finanţe şi operaţiuni / finance and operations – deoarece ajută la optimizarea finanţelor şi a operaţiunilor în vederea stimulării afacerii şi luării la timp a deciziilor importante;

·  field service – permiţând programarea inteligenta şi construită nativ pentru dispozitive mobile şi pentru monitorizarea activelor la distanţă;

·  marketing – având un rol important în personalizarea experienţei clienţilor, în crearea de campanii personalizate pe baza comportamentului acestora şi a campaniilor de retargetare;

·  retail – pentru că personalizează implicarea clienţilor şi creşte productivitatea angajaţilor.

De ce să integrezi Dynamics 365 în afacerea ta?

Specialiştii recomandă oamenilor de afaceri să integreze programul Dynamics 365 în afacerea lor pentru că:

·  fiecare utilizator dispune de particularităţi proprii în ceea ce priveşte activităţile zilnice şi numărul de contacte cu care interacţionează, precum şi volumul de date vizualizat, iar acest program oferă organizaţiilor posibilitatea de a crea roluri specifice pentru fiecare utilizator;

·  automatizarea proceselor ajuta la creşterea productivităţii în cadrul departamentelor de vânzări şi relaţii clienţi;

·  este facilă înţelegerea clară a elementelor cheie din organizaţie şi se permite urmărirea evoluţiei mediului intern sau extern.

Articol mai vechi

Aspecte importante de luat în calcul în achiziția barierelor automate

Urmatorul Articol

Ginecomastia (creșterea sânilor la bărbați): Cauze și soluții pentru abordarea acestei probleme

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *