Sunt mai multe motive pentru care foarte multe firme apeleaza la servicii de curatenie pentru ca spatiile din interior sa arate foarte bine.
Primele impresii conteaza
Un mediu de lucru curat si ordonat pare atragator si, mai important, primitor pentru orice potential client. Insufla incredere si creeaza o stare de bine inca de la inceput, lasand clientilor impresia de eficienta si atentie la detalii.
Pe de alta parte, podelele sau mesele murdare ale salii de conferinte le spun potentialilor clienti ca lipseste profesionalismul necesar pentru a avea grija de angajati, dar mai ales de un client nou. Acelasi lucru se poate spune despre o zona de receptie haotica.
Brandul va avea numai de castigat
Cele mai citite articole
Cand vine vorba de mintea consumatorului, un mediu de lucru ordonat implica produse si servicii superioare, de calitate. Nu conteaza ce tip de munca se desfasoara inauntru, indiferent ca este vorba de servire a alimentelor, asigurari sau productie de mobila, un potential client va judeca cu siguranta intregul brand in functie de modul in care arata spatiul si ce impresie lasa acesta, iar asta include orice produse sau servicii oferite.
Angajati mai fericiti
Majoritatea angajatilor isi considera locurile de munca ca pe o a doua casa si, ca atare, firma trebuie sa isi concentreze eforturile pentru a-l mentine curat si ordonat. Pastrand mediul de lucru bine intretinut, li se va permite angajatilor sa fie productivi, eficienti si, mai important, fericiti.
Avand in vedere ca o persoana obisnuita petrece in jur de 8 ore pe zi la locul de munca, este bine ca managerii sa se asigure ca angajatii se simt confortabil in timp ce isi fac treaba.
Angajatii sunt o reprezentare directa a companiei si afacerii. In prezent, majoritatea companiilor isi folosesc angajatii pe post de canal de marketing. Ei vorbesc despre munca lor cu prietenii si familiile lor, promoveaza produsele si serviciile la care lucreaza folosind diverse platforme de social media. Daca angajatul este nemultumit de mediul sau de lucru, este mai putin probabil sa participe la orice tip de promovare legata de acesta si, in plus, productivitatea angajatului scade.